8 July 2019

Assalamualaikum, hai selamat pagi :)

Apa khabar orang yang sedang baca ni? Harap sihat je ye.
Malam tadi hari yang sangat melemahkan. Lepas je balik dari Setia Alam Mall, head attack. Sakit kepala yang boleh bawa bincang lagi. Nak ikutkan hati mau je tumbang terus. Lepas dukung Naufal, baring jap atas katil. Terus tidur. Alhamdulillah ni bangun pagi okey dah. Tah kenapa sakit kepala semalam. Tangkap bahagian belakang leher, terus ke kepala. Aduhhhh. Lemahh betul. Tak dan nk makan panadol. Sebab lupa hehe. Takda orang nak suapkan. πŸ€ͺ
Heheeeee.

14 May 2019, aku berhenti kerja. Satu keputusan yang berat nak aku buat sebenarnya. Alasan ? Jiwa aku kosong lepas tranfer outlet lain. Serious talk. Aku macam, errrr. Asal laaa aku yang kena tranfer tanpa kerelaan. Hmm sedih tau. Dah la jauh dari rumah. Jalan selalu jem lak tu. Haha bosan. Nasib merempit. Kalau takkkkkkk. Habis laaaa nk mereput dalam jem. Acah ade kereta je sembang hahahh.

Lagi satu asbab, aku tak suka dengan boss sana. Haha asik nak hentam je bila buat salah. Rasa sokongan dalam team sangat worst. Haha kau leader, tapi tak tunjuk yang kau tu leader. Kat sapa lagi orang bawahan nk rujuk kalau bukan leader? Bila ada yang tak kena, terus semburrrrr. Tak siasat dulu. Faham-faham jela kerja dengan team mesti ada salah salah faham. Kau dengar satu pihak je mana boleh. Tak siasat root cause. Haaaa ni lagi aku tak berapa berkenan. Perangai yang suka perliiii ni boleh g jauh-jauh tak ? Aku takkk suka 😭........ Paling tak suka. Kau berkerja kot. Standard la kau buat salah, aku buat salah. Ni nak main perli-perli dah kenapa.
Otak kau takda point ke nk bercakap eh? Huhuuu benda boleh cakap elok² kenapa nak perli.
Sakai. Aku tak suka. Aku totally lost bila dapat boss macam ni. Enam bulan je aku mampu bertahan. Haha lepastu angkat kaki. Dapat boss mulut macam tu aku takleh kerja. Mood yang tak menentu. Takleh go πŸ˜‚.

So sekarang ni, aku mengangurrrrrrrrrrr. Adehh. Berat badan pun dah naik dengan jayanya. 78kg. Kau rase?! Aku dok meru ni melahap je kot kerjanya. Hahaha feningg. Tapi aku banyak tidur. Haha tu yang buat badan mok mok. EheksπŸ–€. Duduk lak dengan mak. Makanan tu memang takleh dok jauh la. Selalu makan sampai sihat gini badannya. Wahahhaa aku daaaa stress baju dan seluar banyak tak muat. Hahaha. Adehh. Capekk dehh. Type ni pun aku dah mengahh. Lapar lak tu. Kbye aku nk makan. Haha.

πŸ€ͺ

Comments

Popular posts from this blog

SPM 2012 CANDIDATE !

Apa yang aku rasa tak sama.