can't sleep

Holaaa Assalamalaikum~

Apa khabar semuanyehhhh lama dah tak bersiaran dalam mini dairy ni ehekkk

harap semua ok2 saje la yeeee..

banyak benda sebenarnya aku nak cerita apakan daya tiada masa uhukkk* ni quick update je la aku share sini.

Cerita pertama

note book aku jamed. Motherbord rosakkk ahaha total nak repair RM700++ baik beli second je kannn. Tapi tu la abah yang beli time aku sekolah menegah doloo tapi aku tak jaga dengan baikk. sedihh ui. Banyak kenangan dalam tu.. Sekarang ni pinjam abah punyo Laptop. See aku masih tak mampu nak belikan abah apa2 yang berharga sampai nak update pun aku pakai abah punya laptop. Hailahh anak.

Cerita ke-2

Cakap pasal barang second kan, aku ada sebuah kerataaaaaaaaaaaa. Jauh dah aku bawak di merata sampai KL jalan ampang hahaha. Dah masuk setahun aku pakai. Yahh tick satu achivement ehehe. Kereta picanto second <3 Eh 3k je rege dia. Alhamdulillah. Tapi pakai duit abah hahahahahah ngek takk. Aiooo.. Abah kata klu ko ada duit kau bayar lahh kala takde tak ape.. Gituw On my way nak bayar semula uhukk. Doakan sis berjaya bagi lebih dari itu ya.

Cerita ke-3

Aku bersyukur tahun ni raya walapun tak meriah tapi aku dapat bagi mak abah duit lebih dari apa yang aku sangka. Lima ratus sorang. Cashhhhhh.. Hahaaa mak abah pelik bagi banyak2 ni aku un pelik aku bagi banyak. Rezeki dorang kan. Alhamdulillah aku rasa bangga dapat bagi duit raya banyok tu.. So Sedih raya tahun ni tak dapat balik kampunggg sebab covid ni. Tak meriah raya kalau tak balik kampung kan. InshaAllah tahun depan ada rezeki ada. Amin.


Cerita ke-4

?

okay nanti aku sambung nak tido la esok kerja apa gila kau ni tak tido lagi esk kompem ngantokkkk


ok bye.

Comments

Popular posts from this blog

SPM 2012 CANDIDATE !

Apa yang aku rasa tak sama.