It make me sad.

"Mungkin kau tak merasa apa yang dirasakan hati ini.
I'm lost. Lost when you go away.
It's hurt."


Assalamualaikum bro & sistur.

Ya, biasa bila dunia ini menyakitkan. Yang tak biasa, bila tak sedar diri sendiri sedang disakiti.

Itu yang aku pernah rasa dulu. Sedih datang menyelubungi di malam yang dingin. Seakan dipijak hati ini.
Seakan botol kaca yang dibaling jatuh berkecai.
Seakan dipermaikan seperti boneka.
Kayu?
Tak. Aku juga punya perasaan. Aku juga punya hati. Kau umpama manusia yang memiliki hati seperti binatang. Kejam bukan? Yes...  That's you.

Aku tak tahu nak ekspresikan perasaan aku masa tu cemana. Wehh dia sekaki datang marah sedih kecewa semua tu dalam satu saat. Aku macam, errrrrrr what the? Terusss, malam tu aku uninstall ws. Sebab? Sebabkan dia. Yessssss. Sebab aku takut meroyan sepanjang hari kat ws 😭.
Aku pendam perasaan ni. Takda sapa yang tahu. Sampai satu ketika itu, aku meluahkan rasa yang tersepit ni kat ig. Alamakkk. Meroyang kejap. Aku bebel punya bebel, baru rasa lega. Lega sikit. Lepastu dia boleh reply story ig tu. Hmm aku macam ?£&@#;!
Ada juga cubaan block dan sebagainya. Tapi tak jalan. Still stalk juga. Hahaha bongok ko syiraaaa...

Tanpa sedar, ku serahkan segala kepercayaan, hati dan jiwa buat orang yang datang hanya untuk menyakitkan. Lucu bukan?.. Once dah jadi seperti ini, susah tau nak percaya balik. Tapi tu la. Jujur aku cakap, till now aku masih berharapkan harapan yang pernah kau lafaskan dahulu. Okey yang ni betul kelakar. Dah tahu diper#£&@%kan till lagi nak husnuzon. Ape ni ape ni ape nii~ 😆
Mungkin sebab tak jumpa lagi peganti, sebab tu tu masih berharap? Maybe 🙃

Weii siap masuk mimpi ajak kawen ape citerrrr daaaa. Aduh sweet dreams pulak kan. Helokk la tu. Mimpi macam ni okeh. Sebab hidup dalam mimpi lagi indah dari realiti.
Gituwwwwwwww......... Eheks.

Sedang dalam usaha nk move on ni boleh pulak dia masuk dalam mimpi kita kan. Okey takpela, nak ucap terima kasih kat awak sebab sudi datang dalam mimpi kita. hahahaha nanti datang lagi tauuuu 🤗

Benda ni makan berbulan gak ahh aku nak share kat korang ni. Baru sekarang aku macam ambil mood nak type sambil dengar lagu #esokbelumtiba. Feel dengar. Acah 😂

Okey moral of the story:

¹. Jangan sekati nak percaya kat orang.
². Sabar, jangan nak feel dia tu ko punya sampai ada ikatan sah.
3. Nak sedih boleh, tapi jangan meroyan. Nanti kau gak yang malu 😂
4. Jangan jadi bongok sayang orang selamberr. Kenal hati dulu. Bongok simpan tuk anak² skit.

Okey byeeee nk on pubG.

Ahaks tq bacerrr bebel i ni. Muah ciked 😘


Comments

Popular posts from this blog

SPM 2012 CANDIDATE !

Apa yang aku rasa tak sama.